Virtueel assistent.

Tomorrow starts
TODAY.

Een Virtueel Assistent (VA) wordt door sommigen ook wel beschreven als “een persoonlijke assistent op afstand“. Dit is niet juist. Een VA is een Virtueel Professional (VP), een professional die online onderneemt en andere ondernemers ondersteunt in dat waar zij goed in is én blij van wordt!
Veel ondernemers hebben het druk en geen tijd; 24 uur in een dag is eigenlijk te weinig. Een VA is dan dé oplossing. Als Virtueel Assistent voor zorg- en welzijn professionals kan ik verschillende taken voor je uitvoeren zodat je niet meer bezig hoeft te zijn met taken waar je eigenlijk geen tijd voor hebt. Resultaat? Meer tijd voor je klanten, passie, groei van je organisatie én rust in je hoofd! Benieuwd naar wat ik als VA voor jou kan doen? Lees hieronder de mogelijkheden!

Wat kan ik als VA voor je doen?

 

 

 

Online marketing is hip, effectief en de snelst groeiende vorm van marketing. De activiteit van internetgebruikers neemt toe, dus het is supereffectief om online te marketeren. Online marketing heeft daarnaast meerdere voordelen: het is goedkoop, biedt de mogelijkheid om een specifieke doelgroep aan te spreken en meet gemakkelijk online resultaten (hierdoor kun je precies zien welke campagnes effectief zijn en welke minder).

Wat ik voor jou kan betekenen met betrekking tot online marketing:

  • inzetten van social media (advertenties);
  • nieuwsbrief/blog maken en versturen;
  • lanceringsplan maken;
  • salespagina maken;
  • bijhouden van je website;
  • automatisering processen in een autoresponder/shopping cart;
  • nulmeting/ statistieken bijhouden wat online marketing oplevert.
 

 

 

Wil jij een evenement of meeting organiseren om je bedrijf meer naamsbekendheid te geven en je netwerk te vergroten? Ook daarvoor kan het zeer handig zijn om een VA in te schakelen! Jij kunt je blijven focussen op het doel en de inhoud van het evenement, terwijl de VA alle randzaken regelt. Denk hierbij aan:

  • Het beantwoorden van mails van de deelnemers en gastsprekers inclusief het oplossen van hun vragen.
  • Deelnemerslijst samenstellen, badges maken, een certificaat en uitnodiging ontwerpen.
  • Financiële zaken regelen zoals het begroten en bewaken van het budget, onkostenvergoeding voor gastsprekers en overige financiële zaken afhandelen.
  • Een geschikte locatie met catering regelen.
  • Tijdschema en checklist maken.
  • Syllabus of werkboek maken.
  • Vluchten voor buitenlandse sprekers regelen.

 

 

Ervaring, passie en uitdaging zijn mijn drijfveren als VA. 

De voordelen van samenwerken met een VA zijn:

  • Een VA kun je voor een aantal uren per week/ maand inhuren.
  • Geen extra kosten voor werkplek, computer, apparatuur, reiskosten etc.
  • Geen loondienstverband, geen ziektekosten, geen sociale lasten, geen vakantiegeld.
  • Een VA werkt met efficiënte tools en systemen.
  • Een VA zorgt zelf voor scholing.
  • Een VA weet door ervaring exact welke “problemen”  komen kijken bij het runnen van een eigen onderneming. Er is dus begrip voor de issues waarmee je worstelt.
  • Hulp bij de organisatie van trainingen, bijeenkomsten en evenementen.